"Турбоком". підсумки 2013

Плідним виявився 2013 рік для Мелітопольського заводу турбокомпресорів «ТУРБОКОМ». Були реалізовані всі основні завдання і цілі, які ставило перед собою підприємство у минулому році – ринок збуту розширився, число ділових партнерів і покупців зросла, обсяги продукції збільшилися.

До такого результату, звичайно, прагне будь-яка компанія, однак, щоб його досягти, необхідна грамотна, ділова й цілеспрямована політика. Іншими словами, активне маркетингове просування товару з пошуком і реалізацією нових ідей, а також постійне технічне вдосконалення виробництва з незмінним суворим контролем якості продукції. І колектив «ТУРБОКОМа» продовжує активно працювати на всіх трьох напрямках, що забезпечує підприємству провідні позиції на ринку виробництва та реалізації турбокомпресорів не тільки в Україні, але і країнах СНД.

цей рік для заводу ознаменувався численними нововведеннями, подіями та досягненнями. Найбільш важливі наступні:

1. Проведена одна з найбільш масштабних маркетингових акцій під назвою «Купи турбіну – отримай автомобіль», що проводилася протягом року у декількох номінаціях. Керівництво заводу «ТУРБОКОМ» забезпечило матеріальну сторону акції серйозними призами для стимулювання ділової співпраці.

У номінації «Щасливий покупець» удача посміхнулася жительці  Ларисі Красикової, купила турбокомпресор ТМ «ТУРБОКОМ» для власного автомобіля. Генеральний директор компанії Володимир Овчаренко по мобільному зв'язку відразу ж повідомив Ларисі, що в даній номінації саме їй посміхнулася удача і вона стала володаркою туристичної путівки до Туреччини на двох.

Звання «Краща торгова компанія» та новітній ноутбук фірми Apple в подарунок отримала компанія ТОВ «ТД «Мотордеталь» з Новосибірська. Приз був вручений безпосередньо виконавчому директору Володимиру Каньшину.

Переможець акції у номінації «Кращий дилер» - Компанія ТОВ «ЭнергоТехСтрой» (р. Челябінськ) показала кращі результати в дилерській мережі «ТУРБОКОМа». В нагороду за це її директор Жданов Олексій, під бурхливі оплески гостей і бризки шампанського, урочисто прийняв ключі від новенького автомобіля Fiat Doblo Cargo, спеціально оформленого у фірмовому стилі ТМ «ТУРБОКОМ».

2. Кінець року ознаменувався реалізацією нового маркетингового кроку – випуском нової стильної фірмової упаковки. Вже з 2014-го партнери і клієнти будуть отримувати продукцію в оновленому дизайні. Упаковка турбокомпресорів ТМ «ТУРБОКОМ» тепер повністю відповідає європейським стандартам якості, як з точки зору дизайну і привабливості, так і з позиції забезпечення схоронності товару.

3. Оригінальним рішенням для підвищення впізнаваності бренду також став фірмовий стелаж, розроблений заводом «ТУРБОКОМ». Цей стенд вже зараз можна побачити у великих торгових точках партнерів компанії. Ділові партнери заводу відразу відзначили зрослий інтерес до турбокомпресорів з торговою маркою «ТУРБОКОМ».

4. 20 грудня вийшов з друку фірмовий календар підприємства на 2014р. Задуманий маркетолагами заводу як інтерактивний конкурс краси «Турбо Леді», серед дівчат з усього СНД.  Конкурс стартував 1 червня 2013 р. протягом півроку дівчата надсилали свої фотографії і короткі резюме, які розміщувалися модератором на сайт заводу, а відвідувачі сайту віддавали свої голоси за найбільш вподобану їм конкурсантку. На початку листопада організатори визначили 12 переможниць, кожна з яких представила в календарі свій місяць. Абсолютною переможницею стала Марина Семернина, отримала найбільше визнання. Крім титулу «Турбо Леді» керівництво компанії вручає дівчині сертифікат на 5000 грн.

Готувати календар керівництво заводу довірило справжнім професіоналам в області дизайну, фотографії, візажу та перукарського мистецтва. Як виглядає календар від «ТУРБОКОМа» можна дивитися тут.

5. Традиційно представники заводу відвідують і беруть участь у великих агротехнічних виставках. Це важлива частина роботи по просуванню товару, оскільки виставки дають змогу особисто поспілкуватися з потенційними замовниками, відповісти на питання і показати товар, що називається, «обличчям». Виставки дають можливість дізнатися нові технологічні тенденції в сфері виробництва турбокомпресорів.

У цьому році представники заводу відвідали такі престижні форуми, як:  «КазАгро 2013», «Агро 2013», «SIA 2013», «TIR 2013». 

6. Розширився асортимент продукції підприємства – заводчани налагодили виробництво ТКР 6.5. Даний турбокомпресор призначений для автомобільних двигунів, що відповідають екологічним стандартам «Євро-3» і «Євро-4».

Керівництво заводу не зупиняється на досягнутому, в планах розвитку на 2014-2015 роки - продовження реалізації ідей, що дали відмінні результати у минулі роки, а також  нові оригінальні рішення.