Як не переплачувати в кризу

В даний момент, ситуація на ринку складається не дуже вдало як для виробників, так і для покупців. Через неконтрольовані стрибки курсів валют, стрімко змінюється ціна на товари. Якщо ще півроку тому споживач вибирав дорогий якісний товар, то сьогодні, йому все більше хочеться заощадити.  Воно й зрозуміло, ціни зросли майже вдвічі, а відмовитися від деяких покупок ніяк не виходить. І якщо у випадку з продовольчими товарами  і дозвіллям можна якось впоратися, купівля специфічного товару вимагає серйозного підходу. Давайте ж розберемося, як не переплатити зайвого і отримати хороший продукт.

Кожна людина – це споживач.  І у кожного споживача, є свій продавець, якому він довіряє по ряду причин. І якщо відносини складаються довірчі або навіть дружні, то зруйнувати цей союз буде практично не можливо. Відношення споживача і покупця вимірюються ціною. Ви готові платити певну ціну за потрібний вам товар.  Коли ціна на товар починає рости, споживач починає мучитися шукати товар дешевше. Чи варто це робити?  Чисто по-людськи, я можу сказати, що так.  Завжди приємно купити товар дешевше, та й знайти його не так важко. АЛЕ! Давайте розглянемо  цю проблему з іншого боку.

Ситуацію з подорожчанням варто  розглядати більш глобально, ніж ми звикли.  Як правило, споживачеві не цікаво, чому товар подорожчав.  І з одного боку це правильно.  Але якщо ми все-таки спробуємо провести невеликий аналіз, і дізнатися,  звідки «ростуть ноги», нам буде набагато легше ці «ноги» направити  в потрібну сторону.  ми Всі дорослі люди і розуміємо, що ціна на готовий продукт залежить від витрат, витрачених на його виготовлення.  Якщо ви ведете активний спосіб життя, не відірвані від цивілізації і її блага вам не чужі, ви помічаєте, як все змінюється в нашому житті. 

Перші найбільш відчутні зміни – це вартість життя. Візьмемо абстрактний продукт, раніше за нього ви віддавали одну ціну. В цьому товарі вас влаштовувала не тільки ціна. Вам подобалася фірма, яка виробляє цей товар, тому що її купують заможні люди, а значить, купуючи цей товар, ви автоматично отримували статус людини забезпеченої, вам подобалося  якість цього товару,  як вас обслуговують продавці. Ви отримували грамотну консультацію по використанню цього товару. Якщо з товаром траплялися проблеми (що бувало вкрай рідко), вам його без проблем могли обміняти  або відремонтувати за рахунок фірми (це називається гарантія). Загалом,  виробник цього товару, що вас всіляко підтримував, дорожив вами і своєю репутацією.  Тепер,  через макроекономічні зміни, виробник змушений підняти ціну на товар. Ясна річ, що ви не пов'язані ніякими договорами та обіцянками, що зобов'язуєтесь вічно купувати у виробника за будь-якими цінами. Зваживши всі «за» і «проти» ви наважуєтеся придбати товар у іншої фірми, дешевше. 

І ось саме з цього моменту я прошу вас бути дуже уважними. Вибираючи нового виробника, не «ведіться»  на його ціну. Подумайте, що в цю ціну входить, або ж у нашому випадку з  заниженою ціною – що туди не увійшло.  Як правило, виробник або продавець, пропонуючи товар дешевше,  знімає з себе відповідальність.  Перше і найважливіше – це зниження якості товару.  Ну не може з поганих деталей вийти «цукерочка». Пора з цим змиритися, скоритися, прийняти це як даність і жити з цією думкою. Це своєрідна перепустка у світ дорослих – гарне дорожче, погане дешевше.

Резюме: думайте про те, з чого складається ваш товар, якщо в умовах глобальних подорожчань, ціна на нього не піднялася. 

 Друге – це гарантія.  Виробник пропонуючи «хороше» за низькою ціною не дасть вам гарантію. Він розуміє, що йому доведеться займатися поверненнями і ремонтами, а не виробництвом і збутом. В один прекрасний момент коло замкнеться і все розвалиться. Ви повинні розуміти це першими. Впевнена компанія, не боїться дати гарантію на свій продукт – у неї якісні деталі і відповідно відмінний товар.

Резюме: поломка дешевого продукту може коштувати вам дорожче нового, або зовсім не підлягати ремонту.

Третій момент – це спілкування з продавцем. Продавці, які пропонують дешевий товар, не обтяжують себе спілкуванням.  Їх мета продати і забути. Компанія, яка працює на свій імідж, постарається з вами «затоварищувати».  В еру жорсткої конкуренції, компаніям дуже важливо не тільки отримати нового клієнта, але й утримати його. Якщо у вас розболілася голова, і ви помилково подзвонили в офіс компанії, будьте впевнені, вони знайдуть менеджера, який лікує головний біль на відстані.

Резюме:  «Кустарна» компанія навряд чи витратить на вас більше 15 хвилин, а ваші скарги і зовсім слухати не стане.

Четверте. Короля робить свита – це старе правило досі актуально. Ваш статус – це не тільки ваш статус, але і статус вашої компанії. Як правило, такі компанії не стануть вам торгуватися в дрібницях. Такі речі як доставка за рахунок компанії, сувеніри до свят – це за замовчуванням. В першу чергу вони цінують вас як людину і з задоволенням підуть вам на зустріч. Ну і погодьтеся, приємно відчувати себе причетним до чогось великого і дорогого.

Резюме:  не занижуйте планку. Вибирайте гідних партнерів, тоді вам не доведеться хвилюватися про завтрашній день.