Інструкція по установці / заміні турбіни

Роботи почніть із з'ясування причин відмови оригінального турбокомпресора.

Турбокомпресор - високоточний механізм, виготовлений з дуже жорсткими допусками. Щоб забезпечити довговічну і оптимальну роботу, потрібно дотримуватися рекомендованих виробником програм сервісу та обслуговування.
Регулярно (згідно з вимогами до експлуатації автомобіля) необхідно міняти масло і масляний фільтр (фільтри). Якість масла і масляний фільтр повинні відповідати марці автомобіля і двигуна. При експлуатації двигуна особлива увага має приділятися системі вихлопу і каталізатору. Підвищений опір вихлопних газів призводить до передчасного виходу турбокомпресора з ладу.

 

Загальні положення при встановленні або заміні турбокомпресора:

Огляд турбокомпресора - огляньте систему впуску і систему випуску турбокомпресора, щоб переконатися у відсутності сторонніх предметів, включаючи частинки прокладок. Майте на увазі, що дрібні частинки можуть викликати серйозні пошкодження ротора, якщо вони потраплять в робочу зону при роботі на великих оборотах. Переконайтеся, що всі пилозахисні ковпачки видалені з турбіни;

Масло і фільтри - при установці нового або відремонтованого турбокомпресора на двигун, повинна бути проведена заміна масла і масляного фільтра. Ми також рекомендуємо перевірити повітряний фільтр і замінити його, якщо це необхідно. Використовуйте тільки мастильні матеріали, рекомендовані для турбо двигунів;

Прокладки і ущільнення повітряної системи - використовувати нові і перевірені прокладки для ущільнення повітряної системи і під'єднань вихлопу до турбокомпресора. КАТЕГОРИЧНО ЗАБОРОНЕНО ВИКОРИСТАННЯ СКЛАДІВ (ГЕРМЕТИКІВ) ДЛЯ УЩІЛЬНЕННЯ МАСЛЯНИХ КАНАЛІВ, ЩО УЩІЛЬНЮЮТЬ АБО З'ЄДНУЮТЬ;

Підведення і злив масла турбокомпресора ТКР - перевірте лінію подачі масла і дренажні трубки на відсутність пошкоджень і звужень перерізу, деформацій або будь-яких інших сумнівних ознак. Якщо є які-небудь сумніви, то замініть деталі. У деяких випадках, трубки необхідно змінювати, не залежно від їх стану.

 

Порядок встановлення або заміни турбіни на двигуні:

1. Встановіть турбокомпресор на двигун. НЕ ВИКОРИСТОВУЙТЕ ГЕРМЕТИКИ на вхідному отворі і вихлопному фланці турбіни. Всі болти (гайки) кріплення турбокомпресора повинні бути затягнуті моментами, зазначеними у технічній документації на двигун;

2. Заповніть вхідний отвір масляного каналу чистим моторним маслом перед підключенням трубки подачі масла до турбокомпресора. Кілька разів вручну проверніть крильчатку, щоб масло потрапило на підшипники. Повторіть цю операцію, поки масло не потече з отвору масляного каналу;

3. Перед підключенням шланга зливу масла, проверніть двигун до отримання сталого потоку масла з каналу дренажу, таким чином, запобігаючи масляне голодування турбокомпресора при запуску двигуна;

4. Перед запуском двигуна необхідно відключити подачу палива і прокрутити двигун стартером протягом 20...30 секунд, для того, щоб заповнилася масляна система;

5. Дайте попрацювати двигуну на обертах холостого ходу принаймні три хвилини після установки турбокомпресора. Це запобігне пошкодження підшипників, і буде достатнім для того, щоб видалити будь-які залишкові забруднення із системи змащення і корпусу підшипника;

6. Перевірити відсутність витоків масла, охолоджуючої рідини, вихлопних газів і повітря;

7. Одночасно з ремонтом турбіни необхідно замінити каталізатор або його видалити. Забитий каталізатор призведе до поломки турбокомпресора;

8. Після капітального або поточного ремонту мотора перша заміна масла після 100 км, друга заміна масла після 1000 км.

 

Попередження:

Категорично забороняється обертати вал турбокомпресора без масла!!! Забороняється на працюючому двигуні перекривати вхід повітря в компресор, це призведе до поломки турбокомпресора!