Головна
Бізнес Обслуговування Технології
0
    • Доставка і оплата

    Доставка і оплата

    Доставка і оплата

    Способи доставки:

    • "Нова Пошта" (Україна)
    • Самовивіз з магазину «Одяг Хлопцям» (Вінниця)

    Способи оплати:

    • Оплата банківською картою VISA або MasterCard
    • Передплата на розрахунковий рахунок (ми надсилаємо у СМС повідомленні)

    Передплата виконується у національній валюті за курсом, визначеним на момент замовлення товару.

    Грошовий переказ за обраний товар здійснюється на розрахунковий рахунок ПриватБанку.

    Номер рахунку та інші необхідні реквізити ми надсилаємо за допомогою СМС, Viber- чи Телеграм-повідомлення.

    Після оплати потрібний товар буде відправлено перевізником Нова Пошта за реквізитами, що вказав замовник.

    Оплачує доставку товару отримувач у своєму місті в представництві (відділенні) Нової Пошти.

    Накладений платіж (розрахунок на Новій Пошті при отриманні товару)

    Відправлення здійснюється при умові внесення передоплати за доставку в розмірі 200грн. Під накладеним платежем розуміється оплата за товар та доставку при отриманні на Новій Пошті (з урахуванням страхувальної суми передоплати)

    Замовлений товар буде відправлено за реквізитами, що лишив отримувач.  

    Оплата за товар та доставку здійснюється отримувачем при отриманні в своєму місті в представництві Нової Пошти. 

    Накладений платіж виконується в національній валюті за курсом визначеним на момент замовлення.
     

    По факту (самовивіз з магазину у Вінниці) 

    Оплата готівкою за куплений товар по факту в нашому магазині в Вінниці.

    Гарантії

    Яка гарантія на придбаний товар?

    Гарантія магазину (на термін до 14 днів з моменту продажу). Якщо товар не підійшов, або ж має дефекти – ви можете повернути або обміняти продукцію в цей термін. Обмін і повернення товару можливі лише в тому випадку, якщо він не використовувався, збережений товарний вид, властивості, пломби, ярлики, розрахунковий документ.

    Хто сплачує витрати на доставку, у випадку якщо товар не підійшов, чи його потрібно обміняти?

    Всі витрати за доставку в такому випадку сплачує покупець.

    На підставі чого здійснюється обмін, повернення, компенсація вартості замовлення?

    На підставі Закону України «Про захист прав споживачів» в його редакції, прийнятій на день покупки товару.

    Як оглянути і упакувати товар, щоб його можна було повернути на протязі 14 днів?

    Потрібно слідувати наступним пунктам:

    • Відкриваючи упаковку посилки з товаром не можна рвати, різати або будь-яким іншим механічним чином псувати цілісність фірмової коробки виробника в місцях, не призначених для відкривання;
    • Взуття або одяг не можна приміряти прямо у відділеннях компаній перевізників, так як вони можуть втратити товарний вигляд із-за бруду та пилу;
    • Якщо ви сумніваєтеся, чи підійшов вам товар – не відривайте жодних ярликів, бірок, пломб до прийняття остаточного рішення щодо нього протягом 14 днів. В цей же час не викидайте фірмову упаковку, не використовуйте брендові коробки, не порушуйте їх цілісність.
    • На протязі гарантійного терміну ОБОВ'ЯЗКОВО зберігайте чек (квитанцію, розрахункові документи) і (або) гарантійний талон.
    • Не можна при перепакування оригінальних коробок виробника обмотувати їх скотчем, заклеювати, використовувати скоби степлера або цвяхи.
    • Операція обміну товару або повернення грошей можлива тільки в тому випадку, якщо виконані всі перераховані вище умови, а також умови, що прописані в Законі України «Про захист прав споживача» (редакція - на момент покупки товару).
    Повернення

    Що робити, якщо я хочу повернуті чи обміняти товар

    Діяти потрібно наступним чином:

    • Зв'язатися з менеджером по телефону +38 (096) 08 53 688
    • Згідно інструкцій менеджера відправити товар назад в магазин.
    • Після отримання та вивчення товару в магазині з вами зв'яжеться менеджер, уточнивши питання обміну або повернення вартості. Будь-яка відправка нового товару, можлива тільки ПІСЛЯ отримання товару що не підійшов працівниками магазину.

    Компенсація вартості товару по гарантії магазину здійснюється протягом 7 робочих днів з моменту отримання заяви та товару, за умови, що на продукцію поширюється гарантія.

    Де відбувається обмін товару?

    Обмін проводиться в місцях придбання товару!

    • м. Вінниця вул. Келецька 84 магазин «Одяг Хлопцям».

    Для інтернет-замовлень обмін здійснюється шляхом відправки товару на вихідне відділення (склад) перевізника, на ім'я того одержувача, який буде вказаний менеджером магазину під час телефонної розмови.

    • Контакти
    • Ремонт турбін
    © 2025 Всі права захищені