гарантия на турбокомпрессоры Турбоком - 12 месяцев
Каталог

Турбіна жене масло: причини і наслідки

Турбіна жене масло

Конструкційні особливості

Система змащення турбокомпресора з'єднана з системою змащення двигуна. Від двигуна масло надходить в турбіну під тиском через трубку подачі масла, далі всі деталі турбокомпресора змазуються, після чого масло надходить назад в картер. Також до турбокомпресора надходить трубка відводу картерних газів, яка відводить вихлопні гази з картера в турбіну, тим самим знижує тиск масла в картері.

Турбіна жене масло - чому?

Основною причиною даної несправності є надлишковий тиск масла в турбокомпресорі, який і призводить до викиду масла в корпус компресора турбіни, а потім разом з повітрям в камеру згоряння двигуна.

Надмірний тиск масла в турбіні може виникати з таких причин:

  • забита трубка вентиляції картерних газів;
  • деформований патрубок зливу масла з турбіни;
  • забиті отвори зливу масла з турбіни.

Найбільш частими причинами засмічення масло підвідного та масло відводу патрубків турбокомпресора є несвоєчасна заміна масла і долив масла іншої марки і з іншими характеристиками в період експлуатації автомобіля, використання неякісного масла. Що призводить до втрати маслом його змащувальних властивостей, утворення відкладень твердих частинок, в слідстві чого засмічується турбокомпресор і виходить з ладу.

Так само турбіна може гнати масло через зношування ущільнювальних кілець, які розташовані в корпусі турбокомпресора. Даний дефект може бути викликаний попаданням дрібних металевих частинок в масло, інших елементів, що мають абразивні властивості.

До чого може привести викид масла з турбіни

Коли турбіна жене масло, то це призведе до значного підвищення споживання масла двигуном. Характерною ознакою даної несправності є наявність сизого диму в вихлопі. Також підвищений викид масла може привести до поломки турбокомпресора.

Рекомендації по збільшенню терміну експлуатації турбокомпресора

  • вчасно проводити заміну повітряного і масляного фільтрів;
  • уважно перевіряти кришки повітряного фільтра і патрубків на наявність сторонніх предметів;
  • перевірити герметичність кришки повітряного фільтра і патрубків (якщо з'явилися тріщини, патрубки необхідно замінити);
  • правильний вибір моторного масла (зазвичай виробник рекомендує найбільш якісне те чи інше масло), а також його заміна по заданому регламенту;
  • оглядати масляні патрубки, щоб вони могли забезпечувати повне перекачування масла по масляньому ланцюгу, до турбіни і від неї;
  • перевіряти стан прокладок (впускний або випускний).

Турбоком: Собственное производство и ремонт турбин

Нам важно Ваше мнение

Оставить комментарий