Турбіна ТКР 6 (01.02), ЗИЛ 4331 Бичок
Турбіна ТКР 6 (01.02) підходить на дизельний двигун Д 245 і його модифікації. Турбокомпресор призначений для установки на вантажні автомобілі ЗІЛ 4331, ЗІЛ 5301 "Бичок". Кут розвороту корпусу компресора (α°=99) і турбіни (β°=90).

- Опис
- Характеристики
- Відео
- Відгуки 0
- Установка
Турбіна ТКР 6 (01.02), ЗИЛ 4331 Бичок
Турбокомпресор ТКР 6 (01.02) – автомобільна турбіна серії ТКР 6, спроектована і доопрацьована МЗТК «Турбоком». Всі цикли виробництва турбіни ТКР 6 (01.02) проходять на потужностях заводу «Турбоком» від ливарного виробництва деталей до складання і балансування!
МЗТК «Турбоком» випускає турбокомпресор ТКР 6 (01.02) на протязі 10 років.
МЗТК «Турбоком» виготовляє турбіну ТКР 6 (01.02) з кутом розвороту корпусу компресора (α°=99) і турбіни (β°=90), ефективний ККД турбіни складає 0,71.
Встановлюється турбокомпресор ТКР 6 (01.02) на двигун Мінського моторного заводу ММЗ Д 245 і його модифікації -чотирициліндровий дизельний мотор з рядною компоновкою циліндрів, рідинної системою охолодження і турбонаддувом. Двигун знайшов широке поширення завдяки простоті в обслуговуванні та ремонті, високому моторесурсу і можливості функціонувати при сильних морозах і спеці. Розміщується двигун Д 245 і його модифікації на вантажних автомобілях ЗИЛ 4331, 5301 "Бичок".
Завод «Турбоком» виготовляє понад 120 моделей турбокомпресорів і більше 300 видів картриджів на:
- вантажні автомобілі: ЗІЛ, КАМАЗ, МАЗ, Газон, УРАЛ, КрАЗ, Валдай, Газель, БелАЗ;
- пасажирський транспорт: автобуси ЛІАЗ, ЛАЗ, ПАЗ;
- сільськогосподарську техніку: трактори, трактори МТЗ, комбайни;
- на двигуни ЯМЗ-236/238/240, СМД-18/22/24/60, Cummins 2.8 / 3.8 / 4ISDE, Д-245 і ТМЗ.
Основна мета компанії «Турбоком»: Даємо енергію для життя, техніки і бізнесу, зберігаючи ваш час для найціннішого. Наш основний слоган - «Турбоком - енергія для життя, техніки і бізнесу». Основа корпоративної культури - лідерство у всіх сферах діяльності. Ми вітаємо порядність, чесність і професіоналізм.
Ви можете купити турбіну ТКР 6 (01.02) натиснувши кнопку «купити» і оформити замовлення, або зв'язатися з нашими менеджерами. На кожен турбокомпресор куплений у нас поширюється гарантія 12 місяців. У комплект поставки входить: Турбокомпрессор ТКР 6 (01.02), набір настановних прокладок і фірмова коробка. Остерігайтеся підробок, перевіряйте наявність бирки і голограми.
Двигун | Д-245 и його модифікації |
Транспортний засіб | Зіл, Зіл 4331, ЗИЛ Бичок |
Маса (кг) | 6,5 |
Кут розвороту α° | 99 |
Кут розвороту β° | 90 |
Діаметр колеса компресора (мм) | 61/40,5 |
Діаметр колеса турбіни (мм) | 62,6/49,6 |
Частота обертання валу ротора (об/хв) | 115000 |
Максимальний ступінь підвищення тиску | 2,1 |
Продуктивність кг/с (м3/г) | 0,15±0,001 |
Допустима температура газів перед турбіною С° без обм. за часом | 700 |
Адіабатичний ККД компресора (max) | 0,72 |
Ефективний ККД турбіни (max) | 0,71 |
Взаємозамінний аналог БЗА | ТКР 6-00.02 |
Aналог CZ Strakonice | С14-127-01 |
- Зняти з турбокомпресора ТКР 6 (01.02) транспортні заглушки (крім масляних).
- Перевірити відсутність сторонніх елементів у внутрішніх порожнинах турбіни ТКР 6 (01.02).
- Залити в маслопроводящее отвір 30-50 г чистого моторного масла тієї ж марки, що використовується в двигуні, і через 3-4 хвилини рукою прокрутити ротор турбокомпресора. Обертання має бути легким, без заїдань. Запам'ятайте, з якою швидкістю відбувається обертання. При наступних роботах, періодично прокручуйте ротор порівнюючи зусилля обертання.
- Очистити патьоки від масла корпусу турбіни, які могли виникнути від витікання масла із середнього корпусу при консервації і транспортуванні турбокомпресора.
- Перед з'єднанням маслопроводящіх магістралей з турбіною ТКР 6 (01.02), промийте їх бензином, пошкоджені замініть.
- Переконайтеся в тому, що є вільний злив масла з ТКР в піддон картера продувкою зливний магістралі.
- Встановіть турбокомпресор на ТКР 6 (01.02) на вихлопному колекторі двигуна через спеціальну прокладку. Використовуючи паронітові і гумові ущільнення забезпечте герметичність приєднання інших патрубків і трубок.
- При монтажі не допускати попадання сторонніх елементів в повітряний і вихлопної колектори мотора, вхідні і вихідні порожнини турбіни. Щоб уникнути попадання забруднень при монтажі турбіни, заглушки з масляних порожнин рекомендується знімати безпосередньо перед кріпленням штуцерів підведення і відведення масла.
- На початку міцно не затягуйте маслоподающую трубку, щоб отримати візуальне підтвердження наявності подачі масла після пробного запуску двигуна.
- Чи не одягайте воздуховодной патрубок на корпус компресора ТКР 6 (01.02), для того, щоб можна було візуально контролювати обертання ротора при первинному короткочасному пуску двигуна.
- Здійсніть пуск двигуна на 10 - 20 сек. Візуально проконтролюйте поява масла з незатянутой до кінця стику маслоподающей трубки.
- Перевірте рукою зусилля обертання ротора турбіни ТКР 6 (01.02).
- Якщо масло не виявилося, повторіть пункт 11.
- Міцно затягніть маслоподающую трубку, заведіть двигун на одну хвилину.
- Якщо не з'явилося велике зусилля обертання ротора, надіньте воздуховодной патрубок від фільтра до компресора, затягніть хомут.
- Після надійної фіксації самого турбокомпресора, а також всіх його патрубків і трубок, запустіть двигун, виведіть його на стійкий режим роботи і дайте попрацювати в режимі холостого ходу 10 - 15 хвилин.
- Перевірте відсутність підтікання масла в трубопроводі, що підводить. Зверніть увагу на відсутність протікання по всьому вихлопного та повітряному тракту.
- При необхідності підтягніть хомути рукавів і фланці трубок.
- При виникненні дивних звуків від турбіни ТКР 6 (01.02) (постукування, скрип) на різних оборотах двигуна, а також появі моторного масла в повітряних патрубках негайно заглушите двигун і зверніться до фахівців.
При установці турбіни ТКР 6 (01.02) ЗАБОРОНЕНО використовувати будь-які герметики.