Турбiна на КАМАЗ ТКР 7С 6М ЄВРО-4 (правый)
Турбіна ТКР 7С 6М правий під хомут встановлюється нa двигуни КАМАЗ 740 і його модифікації. Турбокомпресор призначений для установки на на важку техніку КАМАЗ. Кут розвороту корпусу компресора (α°=338) і турбіни (β°=321). Турбокомпресор виконаний в двох виконаннях: ТКР 7С 6М правий та ТКР 7С 6М ЛIВИЙ.

- Опис
- Характеристики
- Відео
- Відгуки 0
- Установка
Турбiна на КАМАЗ ТКР 7С 6М ЄВРО-4 (правый)
Турбокомпресор ТКР 7С 6М правий - автомобільна турбіна серії ТКР 7, спроектована і доопрацьована МЗТК «Турбоком». Всі цикли виробництва турбіни ТКР 7С 6М правий на потужностях заводу «Турбоком» від ливарного виробництва деталей до складання і балансування!
МЗТК «Турбоком» випускає турбокомпресор ТКР 7С 6М правий протягом 10 років.
МЗТК «Турбоком» виготовляє турбіну ТКР 7С 6М правий з кутом розвороту корпусу компресора (α°=338) і турбіни (β°=321), ефективний ККД турбіни складає 0,73.
Встановлюється турбокомпресор ТКР 7С 6М правий на двигун Камського автозаводу КАМАЗ 740 і його модифікації - це чотиритактний з двома клапанами V-подібний 8-циліндровий двигун з самозайманням від стиснення, рідинною системою охолодження і системою турбонаддува. Чимало важливою особливістю даного мотора є парне розташування турбокомпресорів, як з правого боку, так і з лівого. Виходячи з цього, «Турбоком» виготовляє і турбіну ТКР 7С 6М лівий. Застосовується силовий агрегат 740 на вантажівках КАМАЗ.
Завод «Турбоком» виготовляє понад 120 моделей турбокомпресорів і більше 300 видів картриджів на:
- вантажні автомобілі: КАМАЗ, МАЗ, ЗІЛ, Газон, УРАЛ, КрАЗ, Валдай, Газель, БелАЗ;
- пасажирський транспорт: автобуси ЛІАЗ, ЛАЗ, ПАЗ;
- сільськогосподарську техніку: трактори, трактори МТЗ, комбайни;
- на двигуни ЯМЗ 236/238/240/536, СМД 18/22/24/60, Cummins 2.8/3.8/4ISDE/6ISBE300, Д 245 і ТМЗ.
Основна мета компанії «Турбоком»: Даємо енергію для життя, техніки і бізнесу, зберігаючи ваш час для найціннішого. Наш основний слоган - «Турбоком - енергія для життя, техніки і бізнесу». Основа корпоративної культури - лідерство у всіх сферах діяльності. Ми вітаємо порядність, чесність і професіоналізм.
Ви можете купити турбіну ТКР 7С 6М правий натиснувши кнопку «купити» і оформити замовлення, або зв'язатися з нашими менеджерами. На кожен турбокомпресор куплений у нас поширюється гарантія 12 місяців. У комплект поставки входить: Турбокомпрессор ТКР 7С 6М правий, набір настановних прокладок і фірмова коробка. Остерігайтеся підробок, перевіряйте наявність бирки і голограми.
Двигун | КАМАЗ 740 і його модифікації |
Транспортний засіб | КАМАЗ Євро-4 |
Маса, кг | 9,7 |
Кут розвороту α° | 338 |
Кут розвороту β° | 321 |
Діаметр колеса компресора (мм) | 48,5/76 |
Діаметр колеса турбіни (мм) | 61/76 |
Частота обертання валу ротора (об/хв) | 30000—120000 |
Максимальна ступінь підвищення тиску | 2,9 |
Продуктивність кг/с (м3/год) | 0,26±0,001 |
Допустима температура газів перед турбіною С° без обмежень за часом | 700 |
Адіабатичний ККД компресора (max) | 0,76 |
Ефективний ККД турбіни (max) | 0,73 |
Взаємозамінний аналог Турботехніки | ТКР-7.13.13-01 |
- Зняти з турбокомпресора ТКР 7С 6М транспортні заглушки (крім масляних).
- Перевірити відсутність сторонніх елементів у внутрішніх порожнинах турбіни ТКР 7С 6М.
- Залити в маслопроводящее отвір 30-50 г чистого моторного масла тієї ж марки, що використовується в двигуні, і через 3-4 хвилини рукою прокрутити ротор турбокомпресора. Обертання має бути легким, без заїдань. Запам'ятайте, з якою швидкістю відбувається обертання. При наступних роботах, періодично прокручуйте ротор порівнюючи зусилля обертання.
- Очистити патьоки від масла корпусу турбіни, які могли виникнути від витікання масла із середнього корпусу при консервації і транспортуванні турбокомпресора.
- Перед з'єднанням маслопроводящіх магістралей з турбіною ТКР 7С 6М, промийте їх бензином, пошкоджені замініть.
- Переконайтеся в тому, що є вільний злив масла з ТКР в піддон картера продувкою зливний магістралі.
- Встановіть турбокомпресор ТКР 7С 6М на вихлопному колекторі двигуна через спеціальну прокладку. Використовуючи паронітові і гумові ущільнення забезпечте герметичність приєднання інших патрубків і трубок.
- При монтажі не допускати попадання сторонніх елементів в повітряний і вихлопної колектори мотора, вхідні і вихідні порожнини турбіни. Щоб уникнути попадання забруднень при монтажі турбіни, заглушки з масляних порожнин рекомендується знімати безпосередньо перед кріпленням штуцерів підведення і відведення масла.
- На початку міцно не затягуйте маслоподающую трубку, щоб отримати візуальне підтвердження наявності подачі масла після пробного запуску двигуна.
- Чи не одягайте воздуховодной патрубок на корпус компресора ТКР 7С 6М, для того, щоб можна було візуально контролювати обертання ротора при первинному короткочасному пуску двигуна.
- Здійсніть пуск двигуна на 10 - 20 сек. Візуально проконтролюйте поява масла з незатянутой до кінця стику маслоподающей трубки.
- Перевірте рукою зусилля обертання ротора турбіни ТКР 7С 6М.
- Якщо масло не виявилося, повторіть пункт 11.
- Міцно затягніть маслоподающую трубку, заведіть двигун на одну хвилину.
- Якщо не з'явилося велике зусилля обертання ротора, надіньте воздуховодной патрубок від фільтра до компресора, затягніть хомут.
- Після надійної фіксації самого турбокомпресора, а також всіх його патрубків і трубок, запустіть двигун, виведіть його на стійкий режим роботи і дайте попрацювати в режимі холостого ходу 10 - 15 хвилин.
- Перевірте відсутність підтікання масла в трубопроводі, що підводить. Зверніть увагу на відсутність протікання по всьому вихлопного та повітряному тракту.
- При необхідності підтягніть хомути рукавів і фланці трубок.
- При виникненні дивних звуків від турбіни ТКР 7С 6М (постукування, скрип) на різних оборотах двигуна, а також появі моторного масла в повітряних патрубках негайно заглушите двигун і зверніться до фахівців.
При установці турбіни ТКР 7С 6М ЗАБОРОНЕНО використовувати будь-які герметики.