Турбіна на КАМАЗ ТКР 7Н 1 (правий)
Турбіна ТКР 7Н 1 правий встановлюється нa 8-ми циліндрові дизельні двигуни КамАЗ 740 і його модифікації. Турбокомпресор з кутом розвороту корпусу компресора (α°=338) і турбіни (β°=321) призначений для установки на багато моделей однойменного вантажівки КамАЗ. Турбокомпресор виконаний в двох виконаннях: ТКР 7Н 1 правий та ТКР 7Н 1 ЛIВИЙ.

- Опис
- Характеристики
- Відео
- Відгуки 0
- Установка
Турбіна ТКР 7Н 1 на КАМАЗ (правий)
Турбокомпресор ТКР 7Н 1 правий – автомобільна турбіна серії ТКР 7, спроектована і доопрацьована МЗТК «Турбоком». Всі цикли виробництва турбіни ТКР 7Н 1 правий проходять на потужностях заводу «Турбоком» від ливарного виробництва деталей до складання і балансування!
МЗТК «Турбоком» випускає турбокомпресор ТКР 7Н 1 правий протягом більше 10 років.
МЗТК «Турбоком» виготовляє турбіну ТКР 7Н 1 правий з кутом розвороту корпусу компресора (α°=338) і турбіни (β°=321), ефективний ККД турбіни складає 0,68.
Встановлюється турбокомпресор ТКР 7Н 1 правий на двигун КАМАЗ 740 і їх модифікації – восьмициліндрові дизельні мотори з рядною компоновкою циліндрів, рідинної системою охолодження і турбонаддувом. І в старих і в нових вантажівках КАМАЗ автовиробник ставить дворядні мотори, для яких застосовуються два турбокомпресора, по кожній турбіні на ряд. Тому «Турбоком» виготовляє як праву турбіну ТКР 7Н 1, так i турбіну ТКР 7Н 1 лівий.
Завод «Турбоком» виготовляє понад 120 моделей турбокомпресорів і більше 300 видів картриджів на:
- вантажні автомобілі: КАМАЗ, МАЗ, ЗІЛ, Газон, ГАЗ, УРАЛ, КрАЗ, Валдай, Газель, БелАЗ;
- пасажирський транспорт: автобуси ЛІАЗ, ЛАЗ, ПАЗ;
- сільськогосподарську техніку: трактори МТЗ, трактори, і комбайни;
- на двигуни ЯМЗ-236/238/240, СМД-18/22/24/60, Cummins 2.8/3.8/4ISDE, Д-245 і ТМЗ
Основна мета компанії «Турбоком»: Даємо енергію для життя, техніки і бізнесу, зберігаючи ваш час для найціннішого. Наш основний слоган - «Турбоком - енергія для життя, техніки і бізнесу». Основа корпоративної культури - лідерство у всіх сферах діяльності. Ми вітаємо порядність, чесність і професіоналізм.
Ви можете купити турбіну ТКР 7Н 1 натиснувши кнопку «купити» і оформити замовлення, або зв'язатися з нашими менеджерами. На кожен турбокомпресор куплений у нас поширюється гарантія 12 місяців. У комплект поставки входить: Турбокомпрессор ТКР 7Н 1, набір настановних прокладок і фірмова коробка. Остерігайтеся підробок, перевіряйте наявність бирки і голограми.
Двигун | КамАЗ 740 і його модифікації |
Транспортний засіб | КамАЗ |
Маса (кг) | 7,45 |
Кут розвороту α° | 338 |
Кут розвороту β° | 321 |
Діаметр колеса компресора (мм) | 76/48 |
Діаметр колеса турбіни (мм) | 76/48 |
Частота обертання валу ротора (об/хв) | 60000 |
Максимальний ступінь підвищення тиску | 1,8-2,2 |
Производительность кг/с (м3/г) | 0,12 |
Допустима температура газів перед турбіною С° без обмеження за часом | 600 |
Адіабатичний ККД компресора (max) | 0,66 |
Ефективний ККД турбіни (max) | 0,68 |
Взаємозамінний аналог БЗА | ТКР 7.08.09 |
Аналог Турботехніка | ТКР 7Н1К-01 |
- Зняти з турбокомпресора ТКР 7Н 1 транспортні заглушки (крім масляних).
- Перевірити відсутність сторонніх елементів у внутрішніх порожнинах турбіни ТКР 7Н 1.
- Залити в маслопроводящее отвір 30-50 г чистого моторного масла тієї ж марки, що використовується в двигуні, і через 3-4 хвилини рукою прокрутити ротор турбокомпресора. Обертання має бути легким, без заїдань. Запам'ятайте, з якою швидкістю відбувається обертання. При наступних роботах, періодично прокручуйте ротор порівнюючи зусилля обертання.
- Очистити патьоки від масла корпусу турбіни, які могли виникнути від витікання масла із середнього корпусу при консервації і транспортуванні турбокомпресора.
- Перед з'єднанням маслопроводящіх магістралей з турбіною ТКР 7Н 1, промийте їх бензином, пошкоджені замініть.
- Переконайтеся в тому, що є вільний злив масла з ТКР в піддон картера продувкою зливний магістралі.
- Встановіть турбокомпресор ТКР 7Н 1 на вихлопному колекторі двигуна через спеціальну прокладку. Використовуючи паронітові і гумові ущільнення забезпечте герметичність приєднання інших патрубків і трубок.
- При монтажі не допускати попадання сторонніх елементів в повітряний і вихлопної колектори мотора, вхідні і вихідні порожнини турбіни. Щоб уникнути попадання забруднень при монтажі турбіни, заглушки з масляних порожнин рекомендується знімати безпосередньо перед кріпленням штуцерів підведення і відведення масла.
- На початку міцно не затягуйте маслоподающую трубку, щоб отримати візуальне підтвердження наявності подачі масла після пробного запуску двигуна.
- Чи не одягайте воздуховодной патрубок на корпус компресора ТКР 7Н 1, для того, щоб можна було візуально контролювати обертання ротора при первинному короткочасному пуску двигуна.
- Здійсніть пуск двигуна на 10 - 20 сек. Візуально проконтролюйте поява масла з незатянутой до кінця стику маслоподающей трубки.
- Перевірте рукою зусилля обертання ротора турбіни ТКР 7Н 1.
- Якщо масло не виявилося, повторіть пункт 11.
- Міцно затягніть маслоподающую трубку, заведіть двигун на одну хвилину.
- Якщо не з'явилося велике зусилля обертання ротора, надіньте воздуховодной патрубок від фільтра до компресора, затягніть хомут.
- Після надійної фіксації самого турбокомпресора, а також всіх його патрубків і трубок, запустіть двигун, виведіть його на стійкий режим роботи і дайте попрацювати в режимі холостого ходу 10 - 15 хвилин.
- Перевірте відсутність підтікання масла в трубопроводі, що підводить. Зверніть увагу на відсутність протікання по всьому вихлопного та повітряному тракту.
- При необхідності підтягніть хомути рукавів і фланці трубок.
- При виникненні дивних звуків від турбіни ТКР 7Н 1 (постукування, скрип) на різних оборотах двигуна, а також появі моторного масла в повітряних патрубках негайно заглушите двигун і зверніться до фахівців.
При установці турбіни ТКР 7Н 1 ЗАБОРОНЕНО використовувати будь-які герметики.