гарантія на турбокомпресори Турбоком - 12 місяців
Каталог
Турбіна на КАМАЗ ТКР K 27 145 01 ЄВРО-2 (6 шп) правий

Турбіна на КАМАЗ ТКР K 27 145 01 ЄВРО-2 (6 шп) правий

в наявності
3484 грн

Турбіна ТКР K 27 145 01 правий (6 шп) Встановлюється на 8-ми циліндрові дизельні двигуни КАМАЗ 740. Турбокомпресор з кутом розвороту корпусу компресора (α°=338) і турбіни (β°=321) призначений для установки на вантажівки КАМАЗ.

Код товару: t-00092
Номер за каталогом Турбоком: 7406-1118010
МЗТК «Турбоком»
- +
Додати в кошик
  • Опис
  • Характеристики
  • Відео
  • Відгуки 1
  • Установка

Турбіна ТКР K 27 145 01 на КАМАЗ ЄВРО-2 (6 шп) правий

Турбокомпресор ТКР K 27 145 01 правий ЄВРО-2 (6 шп) – автомобільна турбіна серії ТКР K 27, спроектована і доопрацьована МЗТК «Турбоком». Всі цикли виробництва турбіни ТКР K 27 145 01 правий Євро-2 (6 шп) проходять на потужностях заводу «Турбоком» від ливарного виробництва деталей до складання і балансування!

МЗТК «Турбоком» випускає турбокомпресор ТКР K 27 145 01 правий Євро-2 (6 шп) протягом 10 років.

МЗТК «Турбоком» виготовляє турбіну ТКР K 27 145 01 правий Євро-2 (6 шп) з кутом розвороту корпусу компресора (α°=338) і турбіни (β°=321), ефективний ККД турбіни складає 0,72.

Встановлюється турбокомпресор ТКР K 27 145 01 правий Євро-2 (6 шп) на двигун Камського автомобільного заводу КАМАЗ 740 — V-подібний 8-циліндровий дизельний двигун з самозаймання від стиснення, рідинної системою охолодження і системою турбонаддува. Головною відмінністю від прямих конкурентів стало впровадження індивідуальних головок блоків циліндрів. Чимало важливою особливістю даного «серця» є парне розміщення турбокомпресорів, як з правого боку, так і з лівого. Виходячи з цього, «Турбоком» виготовляє і турбіну ТКР K 27 145 02 лівий. Розміщуються Камські силові агрегати на вантажівках КАМАЗ.

Завод «Турбоком» виготовляє понад 120 моделей турбокомпресорів і більше 300 видів картриджів на:

Основна мета компанії «Турбоком»: Даємо енергію для життя, техніки і бізнесу, зберігаючи ваш час для найціннішого. Наш основний слоган - «Турбоком - енергія для життя, техніки і бізнесу». Основа корпоративної культури - лідерство у всіх сферах діяльності. Ми вітаємо порядність, чесність і професіоналізм.

Ви можете купити турбіну ТКР K 27 145 01 правий Євро-2 (6 шп) натиснувши кнопку «купити» і оформити замовлення, або зв'язатися з нашими менеджерами. На кожен турбокомпресор куплений у нас поширюється гарантія 12 місяців. У комплект поставки входить: Турбокомпрессор ТКР K 27 145 01 правий Євро-2 (6 шп), набір настановних прокладок і фірмова коробка. Остерігайтеся підробок, перевіряйте наявність бирки і голограми.

Двигун КАМАЗ 740
Транспортний засіб КамАЗ
Маса (кг) 9,85
Кут розвороту α° 338
Кут розвороту β° 321
Діаметр колеса компресора (мм)  
Діаметр колеса турбіни (мм)  
Частота обертання валу ротора (об/хв) 30000 — 120000
Максимальний ступінь підвищення тиску 2,9
Производительность кг/с (м3/г) 0,26
Допустима температура газів перед турбіною С° без обмеження за часом 700
Адіабатичний ККД компресора (max) 0,75
Ефективний ККД турбіни (max) 0,72
Взаємозамінний аналог Турботехніка ТКР-700-01, ТКР-700.1-01
Аналог БЗА ТКР-7.08.09
Аналог CZ Strakonice К27-145-01
Давно хотел оставить отзыв, только сейчас дошли руки. Летом 2019 года заказывал турбокомпрессор на КАМАЗ 740.31. Турбина прошла порядка 50 тысяч км и чувствует себя в полном порядке. Спасибо заводу за качество производимых турбин на автомобили

Контактні дані

Мінімальне значення 2 символи
Мінімальне значення 2 символи
Мінімальне значення 2 символи
  1. Зняти з турбокомпресора ТКР K 27 145 01 транспортні заглушки (крім масляних).
  2. Перевірити відсутність сторонніх елементів у внутрішніх порожнинах турбіни ТКР K 27 145 01.
  3. Залити в маслопроводящее отвір 30-50 г чистого моторного масла тієї ж марки, що використовується в двигуні, і через 3-4 хвилини рукою прокрутити ротор турбокомпресора. Обертання має бути легким, без заїдань. Запам'ятайте, з якою швидкістю відбувається обертання. При наступних роботах, періодично прокручуйте ротор порівнюючи зусилля обертання.
  4. Очистити патьоки від масла корпусу турбіни, які могли виникнути від витікання масла із середнього корпусу при консервації і транспортуванні турбокомпресора.
  5. Перед з'єднанням маслопроводящіх магістралей з турбіною ТКР K 27 145 01, промийте їх бензином, пошкоджені замініть.
  6. Переконайтеся в тому, що є вільний злив масла з ТКР в піддон картера продувкою зливний магістралі.
  7. Встановіть турбокомпресор ТКР K 27 145 01 на вихлопному колекторі двигуна через спеціальну прокладку. Використовуючи паронітові і гумові ущільнення забезпечте герметичність приєднання інших патрубків і трубок.
  8. При монтажі не допускати попадання сторонніх елементів в повітряний і вихлопної колектори мотора, вхідні і вихідні порожнини турбіни. Щоб уникнути попадання забруднень при монтажі турбіни, заглушки з масляних порожнин рекомендується знімати безпосередньо перед кріпленням штуцерів підведення і відведення масла.
  9. На початку міцно не затягуйте маслоподающую трубку, щоб отримати візуальне підтвердження наявності подачі масла після пробного запуску двигуна.
  10. Чи не одягайте воздуховодной патрубок на корпус компресора ТКР K 27 145 01, для того, щоб можна було візуально контролювати обертання ротора при первинному короткочасному пуску двигуна.
  11. Здійсніть пуск двигуна на 10 - 20 сек. Візуально проконтролюйте поява масла з незатянутой до кінця стику маслоподающей трубки.
  12. Перевірте рукою зусилля обертання ротора турбіни ТКР K 27 145 01.
  13. Якщо масло не виявилося, повторіть пункт 11.
  14. Міцно затягніть маслоподающую трубку, заведіть двигун на одну хвилину.
  15. Якщо не з'явилося велике зусилля обертання ротора, надіньте воздуховодной патрубок від фільтра до компресора, затягніть хомут.
  16. Після надійної фіксації самого турбокомпресора, а також всіх його патрубків і трубок, запустіть двигун, виведіть його на стійкий режим роботи і дайте попрацювати в режимі холостого ходу 10 - 15 хвилин.
  17. Перевірте відсутність підтікання масла в трубопроводі, що підводить. Зверніть увагу на відсутність протікання по всьому вихлопного та повітряному тракту.
  18. При необхідності підтягніть хомути рукавів і фланці трубок.
  19. При виникненні дивних звуків від турбіни ТКР K 27 145 01 (постукування, скрип) на різних оборотах двигуна, а також появі моторного масла в повітряних патрубках негайно заглушите двигун і зверніться до фахівців.


При установці турбіни ТКР K 27 145 01 ЗАБОРОНЕНО використовувати будь-які герметики.

Не впевнені у виборі?

Зв'яжіться з нами