Турбіна ТКР K 27 61 01, МТЗ-1221, МТЗ-1222, МТЗ-1522
Турбіна ТКР K 27 61 01 встановлюється нa двигун Д 260 і його модифікації. Турбокомпресор з кутом розвороту корпусу компресора (α°=310) і турбіни (β°=0) призначений для установки на трактори МТЗ 1221, МТЗ 1222, МТЗ 1522; Ростсельмаш, Амкодор.

- Опис
- Характеристики
- Відео
- Відгуки 0
- Установка
Турбіна ТКР K 27 61 01, МТЗ-1221, МТЗ-1222, МТЗ-1522
Турбокомпресор ТКР K 27 61 01 – автомобільна турбіна серії ТКР K 27, спроектована і доопрацьована МЗТК «Турбоком». Всі цикли виробництва турбіни ТКР K 27 61 01 проходять на потужностях заводу «Турбоком» від ливарного виробництва деталей до складання і балансування!
МЗТК «Турбоком» робить турбокомпресор ТКР K 27 61 01 вже більше 10 років.
МЗТК «Турбоком» виготовляє турбіну ТКР K 27 61 01 з кутом розвороту корпусу компресора (α°=310) і турбіни (β°=0), коефіцієнт корисної дії турбіни складає близько 0,72.
Встановлюється турбіна ТКР K 27 61 01 на движок Мінського моторного заводу ММЗ Д 260 і його модифікації – шестициліндровий дизель з рядною компоновкою циліндрів, рідинної системою охолодження і турбонаддувом. Такий силовий агрегат набрав популярність за рахунок свого високого ККД (завдяки високому ступеню стиснення пального і практично повного його згоряння), відмінною надійності і можливістю працювати в будь-яких кліматичних зонах. Розміщується двигун Д 260 і його модифікації на мінських тракторах МТЗ, МТЗ 1221, МТЗ 1222, МТЗ +1522; Ростсельмаш, Амкодор.
Завод «Турбоком» виготовляє понад 120 моделей турбокомпресорів і більше 300 видів картриджів на:
- вантажні автомобілі: КАМАЗ, МАЗ, ЗІЛ, Газон, ГАЗ, УРАЛ, КрАЗ, Валдай, Газель, БелАЗ;
- пасажирський транспорт: автобуси ЛІАЗ, ЛАЗ, ПАЗ;
- сільськогосподарську техніку: трактори МТЗ, трактори, і комбайни;
- на двигуни ЯМЗ-236/238/240, СМД-18/22/24/60, Cummins 2.8/3.8/4ISDE, Д-245 і ТМЗ
Основна мета компанії «Турбоком»: Даємо енергію для життя, техніки і бізнесу, зберігаючи ваш час для найціннішого. Наш основний слоган - «Турбоком - енергія для життя, техніки і бізнесу». Основа корпоративної культури - лідерство у всіх сферах діяльності. Ми вітаємо порядність, чесність і професіоналізм.
Ви можете купити турбіну ТКР K 27 61 01 натиснувши кнопку «купити» і оформити замовлення, або зв'язатися з нашими менеджерами. На кожен турбокомпресор куплений у нас поширюється гарантія 12 місяців. У комплект поставки входить: Турбокомпрессор ТКР K 27 61 01, набір настановних прокладок і фірмова коробка. Остерігайтеся підробок, перевіряйте наявність бирки і голограми.
Двигун | Д-260 і його модифікації |
Транспортний засіб | МТЗ, МТЗ-1221, МТЗ-1222, МТЗ-1522; Ростсельмаш, Амкодор |
Маса (кг) | 9,65 |
Кут розвороту α° | 310 |
Кут розвороту β° | 0 |
Діаметр колеса компресора (мм) | |
Діаметр колеса турбіни (мм) | |
Частота обертання валу ротора (об/хв) | 30000 — 120000 |
Максимальний ступінь підвищення тиску | 2,9 |
Производительность кг/с (м3/г) | 0,26 |
Допустима температура газів перед турбіною С° без обмеження за часом | 700 |
Адіабатичний ККД компресора (max) | 0,75 |
Ефективний ККД турбіни (max) | 0,72 |
Взаємозамінний аналог БЗА | ТКР7-00.02 |
Аналог CZ Strakonice | К27-61-01 |
Аналог Турботехніка | ТКР 70.11.08-02 |
- Зняти з турбокомпресора ТКР K 27 61 01 транспортні заглушки (крім масляних).
- Перевірити відсутність сторонніх елементів у внутрішніх порожнинах турбіни ТКР K 27 61 01.
- Залити в маслопроводящее отвір 30-50 г чистого моторного масла тієї ж марки, що використовується в двигуні, і через 3-4 хвилини рукою прокрутити ротор турбокомпресора. Обертання має бути легким, без заїдань. Запам'ятайте, з якою швидкістю відбувається обертання. При наступних роботах, періодично прокручуйте ротор порівнюючи зусилля обертання.
- Очистити патьоки від масла корпусу турбіни, які могли виникнути від витікання масла із середнього корпусу при консервації і транспортуванні турбокомпресора.
- Перед з'єднанням маслопроводящіх магістралей з турбіною ТКР K 27 61 01, промийте їх бензином, пошкоджені замініть.
- Переконайтеся в тому, що є вільний злив масла з ТКР в піддон картера продувкою зливний магістралі.
- Встановіть турбокомпресор ТКР K 27 61 01 на вихлопному колекторі двигуна через спеціальну прокладку. Використовуючи паронітові і гумові ущільнення забезпечте герметичність приєднання інших патрубків і трубок.
- При монтажі не допускати попадання сторонніх елементів в повітряний і вихлопної колектори мотора, вхідні і вихідні порожнини турбіни. Щоб уникнути попадання забруднень при монтажі турбіни, заглушки з масляних порожнин рекомендується знімати безпосередньо перед кріпленням штуцерів підведення і відведення масла.
- На початку міцно не затягуйте маслоподающую трубку, щоб отримати візуальне підтвердження наявності подачі масла після пробного запуску двигуна.
- Чи не одягайте воздуховодной патрубок на корпус компресора ТКР K 27 61 01, для того, щоб можна було візуально контролювати обертання ротора при первинному короткочасному пуску двигуна.
- Здійсніть пуск двигуна на 10 - 20 сек. Візуально проконтролюйте поява масла з незатянутой до кінця стику маслоподающей трубки.
- Перевірте рукою зусилля обертання ротора турбіни ТКР K 27 61 01.
- Якщо масло не виявилося, повторіть пункт 11.
- Міцно затягніть маслоподающую трубку, заведіть двигун на одну хвилину.
- Якщо не з'явилося велике зусилля обертання ротора, надіньте воздуховодной патрубок від фільтра до компресора, затягніть хомут.
- Після надійної фіксації самого турбокомпресора, а також всіх його патрубків і трубок, запустіть двигун, виведіть його на стійкий режим роботи і дайте попрацювати в режимі холостого ходу 10 - 15 хвилин.
- Перевірте відсутність підтікання масла в трубопроводі, що підводить. Зверніть увагу на відсутність протікання по всьому вихлопного та повітряному тракту.
- При необхідності підтягніть хомути рукавів і фланці трубок.
- При виникненні дивних звуків від турбіни ТКР K 27 61 01 (постукування, скрип) на різних оборотах двигуна, а також появі моторного масла в повітряних патрубках негайно заглушите двигун і зверніться до фахівців.
При установці турбіни ТКР K 27 61 01 ЗАБОРОНЕНО використовувати будь-які герметики.