Турбіна ТКР С 14 174 01, MAЗ-4370 «Зубренок», ЛАЗ, Аврора
Турбіна ТКР С 14 174 01 ставиться на 4-х циліндрові двигуни Д 245 і його модифікації. Турбокомпресор з кутом розвороту корпусу компресора (α°=60) і турбіни (β°=75) призначений для установки на низькорамні вантажівки МАЗ, МАЗ 4370 "Зубренок", автобуси ЛАЗ, Аврора.

- Опис
- Характеристики
- Відео
- Відгуки 2
- Установка
Турбіна ТКР С 14 174 01, MAЗ-4370 «Зубренок», ЛАЗ, Аврора
Турбокомпресор ТКР С 14 174 01 – автомобільна турбіна серії ТКР C 14, спроектована і доопрацьована МЗТК «Турбоком». Всі цикли виробництва турбіни С-14-174-01 проходять на потужностях заводу «Турбоком» від ливарного виробництва деталей до складання і балансування!
МЗТК «Турбоком» виготовляє турбіну ТКР C 14 174 01 більше 10 років.
МЗТК «Турбоком» виробляє турбокомпресор ТКР C 14 174 01 з кутом розвороту корпусу компресора (α°=60) і турбіни (β°=75).
Встановлюється турбокомпресор ТКР З 14 174 01 на дизель Мінського моторного заводу ММЗ Д 245 і його модифікації – чотирициліндрові двигуни з рядною компоновкою циліндрів, рідинної системою охолодження і системою турбонаддува. Мотори знайшли велике застосування завдяки простоті в обслуговуванні та ремонті, високому моторесурсу і можливості функціонувати при сильних морозах і спеці. Встановлюється двигун Д 245 і його модифікації на вантажівки МАЗ, МАЗ-4370 «Зубренок», ЛАЗ, Аврора.
Завод «Турбоком» виготовляє понад 120 моделей турбокомпресорів і більше 300 видів картриджів на:
- вантажні автомобілі: КАМАЗ, МАЗ, ЗІЛ, Газон, УРАЛ, КрАЗ, Валдай, Газель, БелАЗ;
- пасажирський транспорт: автобуси ЛІАЗ, ЛАЗ, ПАЗ;
- сільськогосподарську техніку: трактори МТЗ, трактори, і комбайни;
- на двигуни ЯМЗ-236/238/240, СМД-18/22/24/60, Cummins 2.8/3.8/4ISDE, Д-245 і ТМЗ
Основна мета компанії «Турбоком»: Даємо енергію для життя, техніки і бізнесу, зберігаючи ваш час для найціннішого. Наш основний слоган - «Турбоком - енергія для життя, техніки і бізнесу». Основа корпоративної культури - лідерство у всіх сферах діяльності. Ми вітаємо порядність, чесність і професіоналізм.
Ви можете купити турбіну ТКР C 14 174 01 натиснувши кнопку «купити» і оформити замовлення, або зв'язатися з нашими менеджерами. На кожен турбокомпресор куплений у нас поширюється гарантія 12 місяців. У комплект поставки входить: Турбокомпрессор ТКР C 14 174 01, набір настановних прокладок і фірмова коробка. Остерігайтеся підробок, перевіряйте наявність бирки і голограми.
Двигун | Д-245 і його модифікації |
Транспортний засіб | МАЗ, MAЗ-4370 «Зубренок», ЛАЗ, Аврора |
Маса (кг) | 7,8 |
Кут розвороту α° | 60 |
Кут розвороту β° | 75 |
Діаметр колеса компресора (мм) | 60/42 |
Діаметр колеса турбіни (мм) | 53,5/60 |
Частота обертання валу ротора (об/хв) | - |
Максимальний ступінь підвищення тиску | - |
Производительность кг/с (м3/г) | - |
Допустима температура газів перед турбіною С° без обмеження за часом | - |
Адіабатичний ККД компресора (max) | - |
Ефективний ККД турбіни (max) | - |
Взаємозамінний аналог БЗА | ТКР 60-14-05 |
Аналог CZ Strakonice | С14-174-01 |
- Зняти з турбокомпресора ТКР С 14 174 01 транспортні заглушки (крім масляних).
- Перевірити відсутність сторонніх елементів у внутрішніх порожнинах турбіни ТКР С 14 174 01.
- Залити в маслопроводящее отвір 30-50 г чистого моторного масла тієї ж марки, що використовується в двигуні, і через 3-4 хвилини рукою прокрутити ротор турбокомпресора. Обертання має бути легким, без заїдань. Запам'ятайте, з якою швидкістю відбувається обертання. При наступних роботах, періодично прокручуйте ротор порівнюючи зусилля обертання.
- Очистити патьоки від масла корпусу турбіни, які могли виникнути від витікання масла із середнього корпусу при консервації і транспортуванні турбокомпресора.
- Перед з'єднанням маслопроводящіх магістралей з турбіною ТКР С 14 174 01, промийте їх бензином, пошкоджені замініть.
- Переконайтеся в тому, що є вільний злив масла з ТКР в піддон картера продувкою зливний магістралі.
- Встановіть турбокомпресор ТКР С 14 174 01 на вихлопному колекторі двигуна через спеціальну прокладку. Використовуючи паронітові і гумові ущільнення забезпечте герметичність приєднання інших патрубків і трубок.
- При монтажі не допускати попадання сторонніх елементів в повітряний і вихлопної колектори мотора, вхідні і вихідні порожнини турбіни. Щоб уникнути попадання забруднень при монтажі турбіни, заглушки з масляних порожнин рекомендується знімати безпосередньо перед кріпленням штуцерів підведення і відведення масла.
- На початку міцно не затягуйте маслоподающую трубку, щоб отримати візуальне підтвердження наявності подачі масла після пробного запуску двигуна.
- Чи не одягайте воздуховодной патрубок на корпус компресора ТКР С 14 174 01, для того, щоб можна було візуально контролювати обертання ротора при первинному короткочасному пуску двигуна.
- Здійсніть пуск двигуна на 10 - 20 сек. Візуально проконтролюйте поява масла з незатянутой до кінця стику маслоподающей трубки.
- Перевірте рукою зусилля обертання ротора турбіни ТКР С 14 174 01.
- Якщо масло не виявилося, повторіть пункт 11.
- Міцно затягніть маслоподающую трубку, заведіть двигун на одну хвилину.
- Якщо не з'явилося велике зусилля обертання ротора, надіньте воздуховодной патрубок від фільтра до компресора, затягніть хомут.
- Після надійної фіксації самого турбокомпресора, а також всіх його патрубків і трубок, запустіть двигун, виведіть його на стійкий режим роботи і дайте попрацювати в режимі холостого ходу 10 - 15 хвилин.
- Перевірте відсутність підтікання масла в трубопроводі, що підводить. Зверніть увагу на відсутність протікання по всьому вихлопного та повітряному тракту.
- При необхідності підтягніть хомути рукавів і фланці трубок.
- При виникненні дивних звуків від турбіни ТКР С 14 174 01 (постукування, скрип) на різних оборотах двигуна, а також появі моторного масла в повітряних патрубках негайно заглушите двигун і зверніться до фахівців.
При установці турбіни ТКР С 14 174 01 ЗАБОРОНЕНО використовувати будь-які герметики.