гарантия на турбокомпрессоры Турбоком - 12 месяцев
Каталог
Турбіна ТКР K 27 TML, БАЗ-А079, TATA, I-VAN

Турбіна ТКР K 27 TML, БАЗ-А079, TATA, I-VAN

в наявності
4160 грн

Турбіна ТКР K 27 TML встановлюється нa дизельний мотор TATA 697 TC55L. Турбокомпресор з кутом розвороту корпусу компресора (α°=310) і турбіни (β°=180) призначений для установки на автобуси Еталон БАЗ А079, TATA, I VAN.

Код товару: t-00042
Номер за каталогом Турбоком: 5327-970-6217
МЗТК «Турбоком»
- +
Додати в кошик
  • Опис
  • Характеристики
  • Відео
  • Відгуки 0
  • Установка

Турбіна ТКР K 27 TML, БАЗ-А079, TATA, I-VAN

Турбокомпресор ТКР K 27 TML – автомобільна турбіна серії ТКР K 27, спроектована і доопрацьована МЗТК «Турбоком». Всі цикли виробництва турбіни ТКР K 27 TML проходять на потужностях заводу «Турбоком» від ливарного виробництва деталей до складання і балансування!

МЗТК «Турбоком» випускає турбокомпресор ТКР K 27 TML протягом 10 років.

МЗТК «Турбоком» виготовляє турбіну ТКР K 27 TML з кутом розвороту корпусу компресора (α°=310) і турбіни (β°=180).

Встановлюється турбокомпресор ТКР K 27 TML на двигун TATA 697 TC55L. Застосовується двигун TATA 697 TC55L на автобусах Еталон БАЗ А079, TATA, I VAN.

Завод «Турбоком» виготовляє понад 120 моделей турбокомпресорів і більше 300 видів картриджів на:

Основна мета компанії «Турбоком»: Даємо енергію для життя, техніки і бізнесу, зберігаючи ваш час для найціннішого. Наш основний слоган - «Турбоком - енергія для життя, техніки і бізнесу». Основа корпоративної культури - лідерство у всіх сферах діяльності. Ми вітаємо порядність, чесність і професіоналізм.

Ви можете купити турбіну ТКР K 27 TML натиснувши кнопку «купити» і оформити замовлення, або зв'язатися з нашими менеджерами. На кожен турбокомпресор куплений у нас поширюється гарантія 12 місяців. У комплект поставки входить: Турбокомпрессор ТКР K 27 TML, набір настановних прокладок і фірмова коробка. Остерігайтеся підробок, перевіряйте наявність бирки і голограми.

Двигун ТАТА 697 TC55L EURO II
Транспортний засіб Еталон БАЗ-А079, TATA, I-VAN
Маса (кг) -
Кут розвороту α° 310
Кут розвороту β° 180
Діаметр колеса компресора (мм) -
Діаметр колеса турбіни (мм) -
Частота обертання валу ротора (об/хв) 30000-120000
Максимальний ступінь підвищення тиску 2.9
Производительность кг/с (м3/г) 2.6
Допустима температура газів перед турбіною С° без обмеження за часом 700
Адіабатичний ККД компресора (max) 0.75
Ефективний ККД турбіни (max)  
Взаємозамінний аналог -

Контактні дані

Мінімальне значення 2 символи
Мінімальне значення 2 символи
Мінімальне значення 2 символи
  1. Зняти з турбокомпресора ТКР K 27 TML транспортні заглушки (крім масляних).
  2. Перевірити відсутність сторонніх елементів у внутрішніх порожнинах турбіни ТКР K 27 TML.
  3. Залити в маслопроводящее отвір 30-50 г чистого моторного масла тієї ж марки, що використовується в двигуні, і через 3-4 хвилини рукою прокрутити ротор турбокомпресора. Обертання має бути легким, без заїдань. Запам'ятайте, з якою швидкістю відбувається обертання. При наступних роботах, періодично прокручуйте ротор порівнюючи зусилля обертання.
  4. Очистити патьоки від масла корпусу турбіни, які могли виникнути від витікання масла із середнього корпусу при консервації і транспортуванні турбокомпресора.
  5. Перед з'єднанням маслопроводящіх магістралей з турбіною ТКР K 27 TML, промийте їх бензином, пошкоджені замініть.
  6. Переконайтеся в тому, що є вільний злив масла з ТКР в піддон картера продувкою зливний магістралі.
  7. Встановіть турбокомпресор ТКР K 27 TML на вихлопному колекторі двигуна через спеціальну прокладку. Використовуючи паронітові і гумові ущільнення забезпечте герметичність приєднання інших патрубків і трубок.
  8. При монтажі не допускати попадання сторонніх елементів в повітряний і вихлопної колектори мотора, вхідні і вихідні порожнини турбіни. Щоб уникнути попадання забруднень при монтажі турбіни, заглушки з масляних порожнин рекомендується знімати безпосередньо перед кріпленням штуцерів підведення і відведення масла.
  9. На початку міцно не затягуйте маслоподающую трубку, щоб отримати візуальне підтвердження наявності подачі масла після пробного запуску двигуна.
  10. Чи не одягайте воздуховодной патрубок на корпус компресора ТКР K 27 TML, для того, щоб можна було візуально контролювати обертання ротора при первинному короткочасному пуску двигуна.
  11. Здійсніть пуск двигуна на 10 - 20 сек. Візуально проконтролюйте поява масла з незатянутой до кінця стику маслоподающей трубки.
  12. Перевірте рукою зусилля обертання ротора турбіни ТКР K 27 TML.
  13. Якщо масло не виявилося, повторіть пункт 11.
  14. Міцно затягніть маслоподающую трубку, заведіть двигун на одну хвилину.
  15. Якщо не з'явилося велике зусилля обертання ротора, надіньте воздуховодной патрубок від фільтра до компресора, затягніть хомут.
  16. Після надійної фіксації самого турбокомпресора, а також всіх його патрубків і трубок, запустіть двигун, виведіть його на стійкий режим роботи і дайте попрацювати в режимі холостого ходу 10 - 15 хвилин.
  17. Перевірте відсутність підтікання масла в трубопроводі, що підводить. Зверніть увагу на відсутність протікання по всьому вихлопного та повітряному тракту.
  18. При необхідності підтягніть хомути рукавів і фланці трубок.
  19. При виникненні дивних звуків від турбіни ТКР K 27 TML (постукування, скрип) на різних оборотах двигуна, а також появі моторного масла в повітряних патрубках негайно заглушите двигун і зверніться до фахівців.


При установці турбіни ТКР K 27 TML ЗАБОРОНЕНО використовувати будь-які герметики.

Не впевнені у виборі?

Зв'яжіться з нами