гарантия на турбокомпрессоры Турбоком - 12 месяцев
Каталог
Турбіна ТКР-9-12 (14), УРАЛ

Турбіна ТКР-9-12 (14), УРАЛ

в наявності
4293 грн

Турбіна ТКР-9-12 (14) встановлюється нa шестициліндрові двигуни сімейства ЯМЗ 236, ЯМЗ 7601 і їх модифікації. Турбокомпресор з кутом розвороту корпусу компресора (α°=135) і турбіни (β°=330) призначений для установки на вантажні автомобілі УРАЛ.

Код товару: t-00075
Номер за каталогом Турбоком: 122.1118010-14
МЗТК «Турбоком»
- +
Додати в кошик
  • Опис
  • Характеристики
  • Відео
  • Відгуки 0
  • Установка

Турбіна ТКР-9-12 (14), УРАЛ

Турбокомпресор ТКР-9-12 (14) – автомобільна турбіна серії ТКР-9-12, спроектована і доопрацьована МЗТК «Турбоком». Всі цикли виробництва турбіни ТКР-9-12 (14) проходять на потужностях заводу «Турбоком» від ливарного виробництва деталей до складання і балансування!

МЗТК «Турбоком» випускає турбокомпресор ТКР-9-12 (14) протягом 10 років.

МЗТК «Турбоком» виготовляє турбіну ТКР-9-12 (14) з кутом розвороту корпусу компресора (α°=135) і турбіни (β°=330), ефективний ККД турбіни складає 0,71.

Встановлюється турбокомпресор ТКР-9-12 (14) на двигуни ЯМЗ 236 і ЯМЗ 7601 і їх модифікації. Силовий агрегат ЯМЗ 236 - це 6-ти циліндровий дизельний двигун з рядною компоновкою циліндрів, рідинної системою охолодження і турбонаддувом. Мотор ЯМЗ 7601 - 4-х тактний шестициліндровий дизель з V-подібним розташуванням циліндрів, з турбонаддувом і безпосереднім уприскуванням палива. Двигуни знайшли широке застосування завдяки великому ресурсу, невибагливості до якості пального, невеликій вартості в обслуговуванні та ремонті. Розміщуються мотори ЯМЗ 236 і ЯМЗ 7601 на автомобілях УРАЛ.

Завод «Турбоком» виготовляє понад 120 моделей турбокомпресорів і більше 300 видів картриджів на:

Основна мета компанії «Турбоком»: Даємо енергію для життя, техніки і бізнесу, зберігаючи ваш час для найціннішого. Наш основний слоган - «Турбоком - енергія для життя, техніки і бізнесу». Основа корпоративної культури - лідерство у всіх сферах діяльності. Ми вітаємо порядність, чесність і професіоналізм.

Ви можете купити турбіну ТКР-9-12 (14) натиснувши кнопку «купити» і оформити замовлення, або зв'язатися з нашими менеджерами. На кожен турбокомпресор куплений у нас поширюється гарантія 12 місяців. У комплект поставки входить: Турбокомпрессор ТКР-9-12 (14), набір настановних прокладок і фірмова коробка. Остерігайтеся підробок, перевіряйте наявність бирки і голограми.

Двигун ЯМЗ-236, ЯМЗ-7601 і їх модифікації
Транспортний засіб УрАЛ
Маса (кг) 16,7
Кут розвороту α° 135
Кут розвороту β° 330
Діаметр колеса компресора (мм) 102/68,3
Діаметр колеса турбіни (мм) 96,5/86,6
Частота обертання валу ротора (об/хв) 50000
Максимальний ступінь підвищення тиску 1,8
Производительность кг/с (м3/г) 0,25-0,35
Допустима температура газів перед турбіною С° без обмеження за часом 650
Адіабатичний ККД компресора (max) 0,8
Ефективний ККД турбіни (max) 0,64
Взаємозамінний аналог Турботехніка ТКР-90-14
Аналог CZ Strakonice К36-97-19

Контактні дані

Мінімальне значення 2 символи
Мінімальне значення 2 символи
Мінімальне значення 2 символи
  1. Зняти з турбокомпресора ТКР-9-12 (14) транспортні заглушки (крім масляних).
  2. Перевірити відсутність сторонніх елементів у внутрішніх порожнинах турбіни ТКР-9-12 (14).
  3. Залити в маслопроводящее отвір 30-50 г чистого моторного масла тієї ж марки, що використовується в двигуні, і через 3-4 хвилини рукою прокрутити ротор турбокомпресора. Обертання має бути легким, без заїдань. Запам'ятайте, з якою швидкістю відбувається обертання. При наступних роботах, періодично прокручуйте ротор порівнюючи зусилля обертання.
  4. Очистити патьоки від масла корпусу турбіни, які могли виникнути від витікання масла із середнього корпусу при консервації і транспортуванні турбокомпресора.
  5. Перед з'єднанням маслопроводящіх магістралей з турбіною ТКР-9-12 (14), промийте їх бензином, пошкоджені замініть.
  6. Переконайтеся в тому, що є вільний злив масла з ТКР в піддон картера продувкою зливний магістралі.
  7. Встановіть турбокомпресор ТКР-9-12 (14) на вихлопному колекторі двигуна через спеціальну прокладку. Використовуючи паронітові і гумові ущільнення забезпечте герметичність приєднання інших патрубків і трубок.
  8. При монтажі не допускати попадання сторонніх елементів в повітряний і вихлопної колектори мотора, вхідні і вихідні порожнини турбіни. Щоб уникнути попадання забруднень при монтажі турбіни, заглушки з масляних порожнин рекомендується знімати безпосередньо перед кріпленням штуцерів підведення і відведення масла.
  9. На початку міцно не затягуйте маслоподающую трубку, щоб отримати візуальне підтвердження наявності подачі масла після пробного запуску двигуна.
  10. Чи не одягайте воздуховодной патрубок на корпус компресора ТКР-9-12 (14), для того, щоб можна було візуально контролювати обертання ротора при первинному короткочасному пуску двигуна.
  11. Здійсніть пуск двигуна на 10 - 20 сек. Візуально проконтролюйте поява масла з незатянутой до кінця стику маслоподающей трубки.
  12. Перевірте рукою зусилля обертання ротора турбіни ТКР-9-12 (14).
  13. Якщо масло не виявилося, повторіть пункт 11.
  14. Міцно затягніть маслоподающую трубку, заведіть двигун на одну хвилину.
  15. Якщо не з'явилося велике зусилля обертання ротора, надіньте воздуховодной патрубок від фільтра до компресора, затягніть хомут.
  16. Після надійної фіксації самого турбокомпресора, а також всіх його патрубків і трубок, запустіть двигун, виведіть його на стійкий режим роботи і дайте попрацювати в режимі холостого ходу 10 - 15 хвилин.
  17. Перевірте відсутність підтікання масла в трубопроводі, що підводить. Зверніть увагу на відсутність протікання по всьому вихлопного та повітряному тракту.
  18. При необхідності підтягніть хомути рукавів і фланці трубок.
  19. При виникненні дивних звуків від турбіни ТКР-9-12 (14) (постукування, скрип) на різних оборотах двигуна, а також появі моторного масла в повітряних патрубках негайно заглушите двигун і зверніться до фахівців.


При установці турбіни ТКР-9-12 (14) ЗАБОРОНЕНО використовувати будь-які герметики.

Не впевнені у виборі?

Зв'яжіться з нами